Szkolenia Marketing - Szkolenia z marketingu dla Firm i Przedsiębiorstw - Lauren Peso Polska S.A.

Szkolenia - Marketing


Badania marketingowe i rynkowe

Badania rynkowe

 Uczestnicy szkolenia marketingowego zostaną zapoznani z narzędziami, istotnymi dla firm, które wprowadzają na rynek nowy produkt, ale również dla tych, których poprzednie działania marketingowe nie przyniosły oczekiwanych efektów. Pokażemy, jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowych, sprawdzić popyt na towary lub usługi oraz poznać preferencje konsumentów. Szkolenie kładzie nacisk na praktyczne umiejętności, które pozwolą profesjonalnie przeprowadzać badania, oparte na wiarygodnych i interpretowalnych danych.

Czytaj więcej

 


Kreowanie wizerunku firmy

Budowanie wizerunku firmy

 Każde przedsiębiorstwo posiada własny wizerunek, który może stanowić wyłączny wyznacznik wyboru oferty danej firmy przez klienta. Pozytywny obraz organizacji budowany jest głównie przez jakość towaru, reklamę oraz przez samych pracowników, którzy odpowiednio umotywowani, rozpowszechniają dobre zdanie o firmie. Szkolenie skupia się na technikach, które pozwalają kształtować właściwe relacje z otoczeniem oraz kreować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, produktu czy marki.

Czytaj więcej

 


Trade Marketing

Trade Marketing

Jest dziedziną z pogranicza sprzedaży i marketingu, która bezpośrednio wzmacnia efektywność pracy działów handlowych. Pokazuje, jak za pomocą różnorodnych narzędzi, skutecznie wpływać na proces kupowania i motywację klientów do wyboru konkretnych produktów. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników, w sposób kompleksowy, z zagadnieniami Trade Marketingu, aby potrafili oni maksymalizować pozycję firmy w kanałach sprzedaży oraz u poszczególnych partnerów handlowych.

Czytaj więcej



aktualnosci zobacz wszystkie Lauren Peso
2021-03-15
AC/DC – poznaj najskuteczniejszą metodę oceny pracowników!
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
Wyniki testu Gallupa dostarczają nam wiedzy, jak pracownicy lub kandydaci do pracy rozwiązują swoje problemy, pozyskują wiedzę i współdziałają z innymi. Dzięki temu wiemy, jakimi zasobami dysponujemy i w czym może tkwić źródło naszego sukcesu, jako całej organizacji.
wiecej