Specyfika stanowiska:
Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta i Kontrolingu zarządza zespołem pozyskującym klientów oraz sprawdza jakość obsługi. Do zadań osoby pełniącej tę funkcję należy aktywne pozyskiwanie klientów poprzez rozmowy telefoniczne a także sprawdzanie jakości obsługi sprzedaży. Ponadto zajmuje się koordynacją działań związanych z działalnością podległych mu osób. Zarządza opieką klienta przydzielając ich handlowcom do obsługi poprzez uzupełnianie, kontrolę i zarządzanie firmową bazą danych. Budowa pozytywnego wizerunku firmy, stwarzanie korzystnego pierwszego wrażenia i poszerzenie znajomości marki czyni to stanowisko współodpowiedzialnym za realizację planu sprzedażowego.
Warunki:
Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta i Kontrolingu otrzymuje laptop z pełnym oprogramowaniem oraz służbowy telefon. Ponadto ma dostęp do samochodu służbowego.
Perspektywy zawodowe:
Specjalista ds. Pozyskiwania Klientów i Kontrolingu może przejść na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży Szkoleń lub Specjalisty ds. Obsługi Klienta Kluczowego.