Specyfika stanowiska:
Specjalista ds. Przetargów i Zamówień Publicznych odpowiedzialny jest za wyszukiwanie przetargów i ogłoszeń związanych z zamówieniami publicznymi, przygotowanie wniosków oraz ich składanie. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi wykazać się dużymi umiejętnościami organizowania własnego czasu pracy, a także posiadać wiedzę na temat prawa zamówień publicznych. Podstawowym narzędziem pracy osoby pełniącej funkcję Specjalisty jest Internet, który umożliwia dostęp do ogłoszeń przetargowych oraz zamówień publicznych. W związku z ciągłym wzrostem znaczenia szkoleń przeprowadzanych w instytucjach publicznych, stanowisko Specjalisty ds. Przetargów i Zamówień Publicznych odgrywa ważną rolę w poszerzaniu pola działalności firmy.
Warunki:
Specjalista ds. Przetargów i Zamówień Publicznych otrzymuje laptop z pełnym oprogramowaniem oraz służbowy telefon. W przypadku wystąpienia potrzeby posiada dostęp do samochodu służbowego. Uczestniczy także w szkoleniach z zakresu sprzedaży i umiejętności interpersonalnych oraz poświęconych prawu przetargowemu i zamówień publicznych.
Perspektywy zawodowe:
Specjalista ds. Przetargów i Zamówień Publicznych może przejść na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży Szkoleń lub Specjalisty ds. Obsługi Klienta Kluczowego.