Szkolenie trudny klient - Obsługa trudnego klienta - Lauren Peso Polska S.A.

Szkolenie trudny klient - Obsługa trudnego klienta

Świadomy przedsiębiorca wie, że nie  sama jakość towarów czy usług determinuje sprzedaż. Wymagający klient oczekuje zaangażowania, indywidualnego traktowania oraz rozwiniętych kompetencji interpersonalnych sprzedawcy, który może zjednywać sobie kontrahentów lub przeciwnie – zniechęcać ich. Oferowane szkolenie wykształci u uczestników umiejętność rozpoznawania typu klienta, diagnozowania jego potrzeb, aby skutecznie zwiększać sprzedaż - również w relacji z trudnym partnerem. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Cele szkolenia: 

  • Poznanie różnych typów klientów oraz sposobów skutecznego komunikowania się z nimi
  • Wskazanie zachowań, wywołujących negatywne emocje u klientów
  • Doskonalenie umiejętności w zakresie właściwego reagowania na obiekcje, obsługi reklamacji i innych zachowań trudnych klientów
  • Podnoszenie umiejętności asertywnego komunikowania się
  • Wskazanie technik radzenia sobie ze stresem
  • Doskonalenie metod autoprezentacji i prezentacji oferty

Metodyka i narzędzia pracy:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

Ramowy program: 

  1. Źródła pozyskiwania informacji o kliencie.
  2. Skuteczne nawiązywanie kontaktu i wzbudzanie zaufania.
  3. Umiejętna analiza potrzeb.
  4. Rozpoznawanie wartości klienta.
  5. Diagnozowanie sposobu reprezentacji klientów.
  6. Umiejętne dopasowywanie się do reprezentacji klienta.
  7. Wykorzystanie parafrazy.
  8. Prezentowanie oferty.
  9. Zbijanie obiekcji.
  10. Przyjmowanie reklamacji.
  11. Przekazywanie niekorzystnych dla klienta informacji.
  12. Podstawy języka perswazji.
  13. Prawa wywierania wpływu.
  14. Techniki zamykania sprzedaży

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:

  • wpływania na wywierane wrażenie
  • budowania długotrwałych relacji z klientami
  • formułowania pytań i ich zadawania w celu uzyskania potrzebnych odpowiedzi
  • dopasowywania się do klientów
  • prawidłowego konstruowania i stosowania prawidłowej informacji zwrotnej
  • efektownego prezentowania oferty
  • zbijania obiekcji, odpierania zarzutów i pokonywania wątpliwości
  • właściwego reagowania na krytykę i zarzuty
  • przekazywania niekorzystnych informacji
  • świadomego stosowania języka perswazji i praw wywierania wpływu
  • zamykania sprzedaży
  • zjednywania sobie sympatii otoczenia
  • wzbudzania zaufania i skłaniania klientów do udzielania szczerych odpowiedzi
  • rozpoznawania rzeczy ważnych dla klientów i wykorzystywania tej wiedzy w zwiększaniu sprzedaży i lojalności kontrahentów
  • diagnozowania kanału komunikacji preferowanego przez rozmówcę i odpowiedniego dopasowywania się do rozmówcy
  • efektywnego wykorzystywania parafrazy
  • prezentowania oferty z wykorzystaniem wiedzy na temat preferowanego kanału reprezentacji klienta, jego wartości i potrzeb oraz języka korzyści
  • właściwego reagowania na krytykę i skutecznego realizowania reklamacji
  • wyciągania pozytywnych stron z mało korzystnych sytuacji i odpowiedniego przekazywania takich informacji klientom
  • wykorzystywania języka perswazji w celu zwiększania sprzedaży i polepszania relacji z klientami
  • elastycznego dobierania metod finalizacji transakcji w zależności od klienta i sytuacji

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Powrót

aktualnosci zobacz wszystkie Lauren Peso
2021-03-15
AC/DC – poznaj najskuteczniejszą metodę oceny pracowników!
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, które charakteryzuje się szybkimi zmianami technologicznymi i rosnącymi oczekiwaniami klientów.
wiecej