Szkolenia - Techniki negocjacyjne - Rozmowa z klientem - Lauren Peso Polska S.A.

Szkolenie - Techniki negocjacyjne - Rozmowa z klientem

Od czego zależy efektywność sprzedaży - od umiejętności handlowca czy od jakości produktu? Akademia Skutecznej Sprzedaży to kompleksowe szkolenie, którego celem jest dostarczenie pracownikom branży handlowej motywacji i kompetencji, by ciągle poprawiali swoje wyniki i aktywnie budowali sukces rynkowy przedsiębiorstwa. Warsztaty kładą nacisk na stosowanie technik sprzedażowych, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie relacji z kontrahentami, radzenie sobie z trudnym klientem, komunikację interpersonalną oraz autoprezentację. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Cele szkolenia:

  • Wyposażenie pracowników branży handlowej w umiejętność profesjonalnego stosowania technik sprzedaży
  • Nabycie umiejętności identyfikowania potrzeb klienta
  • Doskonalenie umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
  • Poznanie metod pozyskiwania nowych klientów
  • Podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych
  • Wskazanie technik wywierania wpływu na rozmówcę
  • Zapoznanie z różnymi aspektami skutecznej komunikacji z kontrahentem (również z tzw . ”trudnym klientem”)
  • Nabycie umiejętności efektywnego i efektownego prezentowania siebie, firmy i oferty

Metodyka i narzędzia pracy:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:

  • budowania pożądanego wizerunku - profesjonalisty, doradcy, solidnego partnera
  • nawiązywania satysfakcjonującego kontaktu z klientem w oparciu o tajniki efektywnej komunikacji
  • budowania atmosfery wzajemnego zaufania
  • trafnego odczytywania komunikatów niewerbalnych
  • dokonywania trafnej analizy potrzeb klienta, pozwalającej na odwrócenie uwagi od ceny i koncentrację na innych aspektach istotnych z punktu widzenia klienta
  • prowadzenia rozmowy z klientem nakierowanym na wzmocnienie potrzeby zakupu
  • rozpoznawania indywidualnych preferencji klienta
  • planowania długoterminowych strategii handlowych
  • przygotowywania i prowadzenia prezentacji produktu w sposób spójny z deklarowanymi potrzebami klienta
  • radzenia sobie z obiekcjami klienta i dobierania argumentów przekonujących do zakupu i podpisania umowy
  • empatycznego dopasowania się do klienta w celu zrozumienie jego problemów i ich wspólnego rozwiązania
  • stosowania użytecznych zwrotów i mówienia językiem korzyści

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

Jeśli nie znaleźliście Państwo na stronie tematu, który Was szczególnie interesuje, prosimy o kontakt. Program zostanie przygotowany specjalnie dla Państwa potrzeb.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Powrót

aktualnosci zobacz wszystkie Lauren Peso
2021-03-15
AC/DC – poznaj najskuteczniejszą metodę oceny pracowników!
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
Wyniki testu Gallupa dostarczają nam wiedzy, jak pracownicy lub kandydaci do pracy rozwiązują swoje problemy, pozyskują wiedzę i współdziałają z innymi. Dzięki temu wiemy, jakimi zasobami dysponujemy i w czym może tkwić źródło naszego sukcesu, jako całej organizacji.
wiecej