Szkolenia Telemarketing - Aktywna sprzedaż telefoniczna - Lauren Peso Polska S.A.

Warsztatowe Szkolenia Telemarketing - Aktywna sprzedaż telefoniczna

Obecnie telefon jest niezbędnym narzędziem w handlu, ponieważ działania telemarketingowe są jedną z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Wysokie umiejętności z zakresu sprzedaży telefonicznej pozwalają rozwinąć potencjał przedsiębiorstwa, podnieść jego zyski oraz konkurencyjność . Wyszkolony telemarketer buduje biznesowy sukces firmy. Oferowane szkolenie przeznaczone jest dla osób, które używają telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów, niezależnie od branży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Cele szkolenia:

  • Ukazanie istotności telefonicznego kontaktu z klientem
  • Przygotowanie uczestników do poprawnego prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Wypracowanie strategii rozmów z klientem trudnym
  • Wskazanie narzędzi i metod zwiększających skuteczność podczas aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon
  • Podniesienie świadomości prowadzonych rozmów z klientem
  • Przedstawienie zasad komunikacji niewerbalnej i werbalnej podczas kontaktu telefonicznego
  • Nabycie umiejętności identyfikowania potrzeb klientów oraz zwiększania ich koszyka
  • Zapoznanie uczestników z typologią klientów
  • Podniesienie jakości sposobu prezentowania oferty
  • Nabycie umiejętności dobierania odpowiednich argumentów, stosowania perswazji oraz posługiwania się językiem korzyści, w celu zwiększenia swojej skuteczności

Metodyka i narzędzia pracy:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

Ramowy program:

  1. Ok, więc co najpierw? - skuteczne przygotowanie do rozmowy.
  2. Dzień dobry, nazywam się… - efekt pierwszego wrażenia w komunikacji przez telefon.
  3. Ależ skąd, to wcale nie jest drogo … - błędy w komunikacji i sposoby ich eliminacji.
  4. Kiedy zamierza Pan… - nauka zadawania odpowiednich pytań i skutecznego analizowania potrzeb klienta.
  5. Mam wszystko i niczego nie potrzebuję … - wzbudzanie potrzeby i zwiększanie koszyka zakupów.
  6. Nasza firma … - efektywne przedstawianie oferty przez telefon.
  7. Ten klient to … - typologia klientów i empatyczne dopasowanie.
  8. Z tego, co zrozumiałem… - wykorzystanie parafrazy.
  9. Dzięki temu będzie pan… - nauka mówienia językiem korzyści.
  10. Nie będę Panu… - język perswazji a zbijanie obiekcji.
  11. Na jaki adres ma przyjechać … - metody finalizacji sprzedaż.

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:

  • Optymalnego przygotowania się do rozmowy telefonicznej z klientem
  • Planowania kolejnego kontaktu z klientem
  • Wyznaczania celu rozmowy
  • Wpływania na skuteczność rozmów poprzez stosowanie komunikatów niewerbalnych
  • Efektywnego przedstawienia oferty firmy przez telefon
  • Dobierania właściwych pytań i form ich zadawania
  • Rozpoznawania różnych typów klientów
  • Dopasowania się do stylu komunikacyjnego klienta
  • Konstruowania i stosowania parafrazy
  • Prezentowania oferty językiem korzyści
  • Posługiwania się technikami perswazji
  • Skutecznej finalizacji sprzedaży
  • Identyfikowania i wykorzystywania sygnałów klienta, świadczących o gotowości do zakupu
  • Profesjonalnej obsługi klienta
  • Przeciwdziałania barierom komunikacji
  • Przeprowadzania skutecznej analizy potrzeb
  • Empatycznego podejścia do klienta

Trenerzy, prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

Jeśli nie znaleźliście Państwo na stronie tematu, który Was szczególnie interesuje, prosimy o kontakt. Program zostanie przygotowany specjalnie dla Państwa potrzeb.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Powrót

aktualnosci zobacz wszystkie Lauren Peso
2021-03-15
AC/DC – poznaj najskuteczniejszą metodę oceny pracowników!
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, które charakteryzuje się szybkimi zmianami technologicznymi i rosnącymi oczekiwaniami klientów.
wiecej