Specyfika stanowiska:

Menedżer Sprzedaży i Obsługi Klienta Kluczowego to stanowisko odpowiedzialne za zarządzanie Działem Handlowym, realizację planów sprzedażowych oraz prowadzenie największych projektów firmowych. Osoba piastująca tę funkcje musi wykazywać się dużymi zdolnościami i umiejętnościami z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta, ale również posiadać kompetencje z zakresu zarządzania zespołem, planowania oraz wysokie umiejętności osobiste. Duża samodzielność w działaniu oraz kreatywność w rozwijaniu relacji z klientami to kolejne z kompetencji niezbędnych na tym stanowisku. Ponadto odpowiada za coaching wewnętrzny pracowników swojego działu, dbając o ich rozwój . Menedżer podlega bezpośrednio pod Zarząd Spółki i przed nim odpowiada za realizację założonych planów.


Warunki:

Menedżer Sprzedaży i Obsługi Klienta Kluczowego ma do swojej dyspozycji w pełni wyposażony laptop, telefon służbowy oraz samochód. Jako osoba odpowiedzialna za realizację planu sprzedażowego Menedżer otrzymuje proporcjonalnie najwyższą prowizję ze sprzedaży.


Perspektywy zawodowe:

Menedżer Sprzedaży i Obsługi Klienta Kluczowego w uznaniu za realizację planów miesięcznych, przekroczenie planu rocznego oraz skuteczne zarządzanie podległym zespołem może awansować na stanowisko Dyrektora Działu Handlowego.

 

Aplikuj na stanowisko Menedżer Sprzedaży i Obsługi Klienta Kluczowego

 

Powrót do ścieżki kariery



aktualnosci zobacz wszystkie
2021-03-15
aż do 80% ich wartości. Skontaktuj się z nami by porozmawiać o szczegółach.
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
Franczyza jest coraz bardziej popularna, ale czy to dobry sposób na biznes?
wiecej