Specyfika stanowiska:
Koordynator ds. Pozyskiwania Klientów jest odpowiedzialny za pierwszy kontakt telefoniczny z ewentualnymi klientami, a także wstępne rozpoznanie potrzeb szkoleniowych. Tym samym jest odpowiedzialny za budowę bazy klientów dla całego Działu Handlowego. Koordynator ds. Pozyskiwania Klientów rozdziela handlowcom osoby kontaktowe w firmach uzupełniając nasz system informatyczny o kolejne pozycje w bazie danych. Duża rola pierwszego wrażenia, zbudowania dobrych relacji z rozmówcami oraz przekonania osoby po drugiej stronie kabla, że warto skorzystać z oferowanych usług sprawia, że to stanowisko jest jednym z kluczowych w firmie.
Warunki:
Koordynator ds. Pozyskiwania Klientów ma do swojej dyspozycji służbowy laptop z pełnym oprogramowaniem oraz telefon. Ponadto bierze udział w szkoleniach rozwijających kompetencje sprzedażowe i interpersonalne.
Perspektywy zawodowe:
Koordynator ds. Pozyskania Klientów może awansować na stanowisko Specjalisty ds. Pozyskiwania Klientów i Kontrolingu.