Specyfika stanowiska:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego odpowiedzialny jest za budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami o dużym znaczeniu strategicznym dla firmy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna wykazywać się wysokimi zdolnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi. Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest prowadzenie stałych relacji z klientami. W działaniach Specjalisty najważniejsze jest rozwijanie stosunków z kontrahentami oraz stały kontakt z nimi, prowadzący do utrzymania stałego poziomu sprzedaży szkoleń. Stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta Kluczowego wymaga dużej inwencji oraz umiejętności


Warunki:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego ma do dyspozycji laptop z pełnym oprogramowaniem, telefon służbowy oraz dostęp do samochodu służbowego. Uczestniczy ponadto w szkoleniach sprzedażowych oraz poświęconych rozwijaniu zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych.


Perspektywy zawodowe:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego może awansować na stanowisko Menedżera Sprzedaży i Obsługi Klienta Kluczowego.

 

Aplikuj na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego

 

Powrót do ścieżki kariery



aktualnosci zobacz wszystkie
2021-03-15
aż do 80% ich wartości. Skontaktuj się z nami by porozmawiać o szczegółach.
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
Franczyza jest coraz bardziej popularna, ale czy to dobry sposób na biznes?
wiecej