Specyfika stanowiska:

Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta i Kontrolingu zarządza zespołem pozyskującym klientów oraz sprawdza jakość obsługi. Do zadań osoby pełniącej tę funkcję należy aktywne pozyskiwanie klientów poprzez rozmowy telefoniczne a także sprawdzanie jakości obsługi sprzedaży. Ponadto zajmuje się koordynacją działań związanych z działalnością podległych mu osób. Zarządza opieką klienta przydzielając ich handlowcom do obsługi poprzez uzupełnianie, kontrolę i zarządzanie firmową bazą danych. Budowa pozytywnego wizerunku firmy, stwarzanie korzystnego pierwszego wrażenia i poszerzenie znajomości marki czyni to stanowisko współodpowiedzialnym za realizację planu sprzedażowego.


Warunki:

Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta i Kontrolingu otrzymuje laptop z pełnym oprogramowaniem oraz służbowy telefon. Ponadto ma dostęp do samochodu służbowego.

 

Perspektywy zawodowe:

Specjalista ds. Pozyskiwania Klientów i Kontrolingu może przejść na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży Szkoleń lub Specjalisty ds. Obsługi Klienta Kluczowego.

 

Aplikuj na stanowisko Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta i Kontrolingu

 

Powrót do ścieżki kariery



aktualnosci zobacz wszystkie
2021-03-15
aż do 80% ich wartości. Skontaktuj się z nami by porozmawiać o szczegółach.
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
Franczyza jest coraz bardziej popularna, ale czy to dobry sposób na biznes?
wiecej