Szkolenia Zarządzanie relacjami z Klientem |
|
Rynek umożliwia firmom swobodne działanie i rozwój, co jednak powoduje ciągły wzrost konkurencji. Przedsiębiorstwa muszą wypracować własne strategie nawiązywania i utrzymywania relacji ze swoimi odbiorcami. Kluczowych klientów należy otoczyć szczególną troską - przynoszą oni firmie istotne zyski oraz budują jej wizerunek na zewnątrz. Oferowane szkolenie nauczy uczestników identyfikowania potrzeb swoich klientów, w efekcie uskuteczniając pozytywny i długotrwały kontakt. | Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą. telefon: 795 017 607 szkolenia@laurenpeso.pl |
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Jeśli nie znaleźliście Państwo na stronie tematu, który Was szczególnie interesuje, prosimy o kontakt. Program zostanie przygotowany specjalnie dla Państwa potrzeb.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą. telefon: 795 017 607 szkolenia@laurenpeso.pl |