Szkolenia - Zarządzanie relacjami z Klientem - Lauren Peso Polska S.A.

Szkolenia Zarządzanie relacjami z Klientem

Rynek umożliwia firmom swobodne działanie i rozwój, co jednak powoduje ciągły wzrost konkurencji. Przedsiębiorstwa muszą wypracować własne strategie nawiązywania i utrzymywania relacji ze swoimi odbiorcami. Kluczowych klientów należy otoczyć szczególną troską - przynoszą oni firmie istotne zyski oraz budują jej wizerunek na zewnątrz.  Oferowane szkolenie nauczy uczestników identyfikowania potrzeb swoich klientów, w efekcie uskuteczniając pozytywny i długotrwały kontakt. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Cele szkolenia:

  • Nabycie umiejętności nawiązywania stałej współpracy z klientem
  • Wskazanie metod radzenia sobie z najtrudniejszymi klientami
  • Poprawienie kompetencji w zakresie komunikacji z klientem
  • Wzrost umiejętności sprzedażowych

Metodyka i narzędzia pracy:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

Program:

  1. Skuteczne przygotowanie do rozmowy
  2. Efekt pierwszego wrażenia w komunikacji interpersonalnej
  3. Wskazówki: co robić? czego unikać?
  4. Tworzenie osobistych relacji
  5. Nauka zadawania odpowiednich pytań, skutecznego analizowania potrzeb klienta oraz kierunkowania rozmowy
  6. Efektywne przedstawianie oferty
  7. Nauka mówienia językiem korzyści
  8. Wzbudzanie potrzeby i zwiększanie koszyka zakupów
  9. Doskonalenie sztuki asertywności w rozmowie biznesowej
  10. Analiza błędów w komunikacji i sposoby ich eliminacji
  11. Wykorzystanie parafrazy
  12. Język perswazji a zbijanie obiekcji
  13. Umiejętność przekazywania trudnych informacji
  14. Sprzedaż przez podświadomość
  15. Typologia klientów i empatyczne dopasowanie
  16. Metody finalizacji sprzedaży

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:

  • Przygotowania się do rozmowy z klientem
  • Nawiązywania pozytywnej relacji z klientem
  • Odpowiedniego dobierania pytań
  • Identyfikowania potrzeb klienta i ich wzbudzania
  • Efektywnej autoprezentacji i prezentacji oferty
  • Prawidłowej komunikacji z klientem
  • Właściwego posługiwania się perswazją
  • Sprawnej i satysfakcjonującej finalizacji transakcji

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

Jeśli nie znaleźliście Państwo na stronie tematu, który Was szczególnie interesuje, prosimy o kontakt. Program zostanie przygotowany specjalnie dla Państwa potrzeb.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

 

Powrót

aktualnosci zobacz wszystkie Lauren Peso
2021-03-15
AC/DC – poznaj najskuteczniejszą metodę oceny pracowników!
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, które charakteryzuje się szybkimi zmianami technologicznymi i rosnącymi oczekiwaniami klientów.
wiecej