Asystentka to osoba, która swoim profesjonalizmem, prezencją i taktem świadczy o firmie i swoim szefie. Zachowywanie się zgodnie z zasadami savoir-vivre, efektywne i kulturalne wykonywanie rozmów telefonicznych oraz dobra organizacja wpływa bezpośrednio na jakość i styl pracy oraz pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów. Na szkoleniu przedstawione zostaną techniki zarządzania czasem, zasady prawidłowego komunikowania się oraz skutecznego działania w sytuacjach trudnych. | Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą. telefon: 795 017 607 szkolenia@laurenpeso.pl |
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia pracowników to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI.
1. Sprawna komunikacja w firmie
2. Organizacja pracy
3. Praca w stresie i pod presją czasu
4. Savoir vivre
5. Budowa profesjonalnego wizerunku
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający bogate doświadczenie w swoich dziedzinach. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą. telefon: 795 017 607 szkolenia@laurenpeso.pl |