Trade Marketing jest dziedziną z pogranicza sprzedaży i marketingu, która bezpośrednio wzmacnia efektywność pracy działów handlowych. Pokazuje, jak za pomocą różnorodnych narzędzi, skutecznie wpływać na proces kupowania i motywację klientów do wyboru konkretnych produktów. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników, w sposób kompleksowy, z zagadnieniami Trade Marketingu, aby potrafili oni maksymalizować pozycję firmy w kanałach sprzedaży oraz u poszczególnych partnerów handlowych. | Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą. telefon: 795 017 607 szkolenia@laurenpeso.pl |
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
1.Trade Marketing – definicja
2. Czynniki wpływające na decyzje podejmowane przez Klientów
3. Komunikacja marketingowa
4. Merchandising
5. Innowacyjne Narzędzia Promocyjne
6. Zarządzanie Kategorią
7. Badanie oraz analiza rynku i konkurencji
8. Logistyka w Trade Marketing
9. E-marketing
10. Trade Marketing a prawo
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:
Trenerzy prowadzący warsztat to praktycy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży marketingu i PR, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą. telefon: 795 017 607 szkolenia@laurenpeso.pl |