Szkolenia Trade Marketing - Komunikacja marketingowa - Lauren Peso Polska S.A.

Szkolenie Trade Marketing

Trade Marketing jest dziedziną z pogranicza sprzedaży i marketingu, która bezpośrednio wzmacnia efektywność pracy działów handlowych. Pokazuje, jak za pomocą różnorodnych narzędzi, skutecznie wpływać na proces kupowania i motywację klientów do wyboru konkretnych produktów. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników, w sposób kompleksowy, z zagadnieniami Trade Marketingu, aby potrafili oni maksymalizować pozycję firmy w kanałach sprzedaży oraz u poszczególnych partnerów handlowych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Cele szkolenia:

  • Wyposażenie uczestników w wiedzę i narzędzia, niezbędne do stworzenia i/lub doskonalenia działania Trade Marketingu w firmie
  • Poznanie znaczenia Trade Marketingu w maksymalizacji działań marketingowych i planowaniu działań rynkowych
  • Przedstawienie aktualnych preferencji nabywców oraz metod analizy ich zachowań

Metodyka i narzędzia pracy:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

Przykładowy program:

1.Trade Marketing – definicja

  • Skąd się wziął i dlaczego ma takie znaczenie?
  • Jak bardzo może wpłynąć na wyniki firmy?

2. Czynniki wpływające na decyzje podejmowane przez Klientów

  • Typy zachowań konsumenckich
  • Fazy procesu podejmowania decyzji
  • Określanie profilu konsumenta

3. Komunikacja marketingowa

  • Przekaz produktu
  • Informacje zwrotne od konsumentów

 4. Merchandising

  • Klasyfikacja materiałów POS
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii dla różnych kanałów dystrybucji
  • Znaczenie znajomości zachowań konsumenckich

5. Innowacyjne Narzędzia Promocyjne

  • Planner aktywności promocyjnych
  • Kryteria doboru nośników
  • Kontrola inwestycji promocyjnych
  • Standardowe i niestandardowe działania marketingowe

6. Zarządzanie Kategorią

  • Rola kategorii
  • Proces zarządzania kategorią
  • Shelf planning

7. Badanie oraz analiza rynku i konkurencji

8. Logistyka w Trade Marketing

9. E-marketing

10. Trade Marketing a prawo

  • Promocje sprzedaży a kwestie podatkowe

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:

  • Trafnego identyfikowania zachowań konsumenckich
  • Efektywnego wykorzystania informacji zwrotnych od klientów
  • Planowania i wdrażania strategii z wykorzystaniem technik Merchandisingu
  • Właściwego doboru i stosowania w praktyce nowoczesnych narzędzi marketingowych
  • Skutecznego zarządzania konkretną kategorią produktów
  • Stosowania sprawdzonych metod badania rynku i konkurencji
  • Stosowania technik TM również w sklepach internetowych

Trenerzy prowadzący warsztat to praktycy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży marketingu i PR, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

Jeśli nie znaleźliście Państwo na stronie tematu, który Was szczególnie interesuje, prosimy o kontakt. Program zostanie przygotowany specjalnie dla Państwa potrzeb.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranej oferty skonsultuj się z naszym doradcą.

telefon: 795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl

Powrót

aktualnosci zobacz wszystkie Lauren Peso
2021-03-15
AC/DC – poznaj najskuteczniejszą metodę oceny pracowników!
wiecej
aktualnosci zobacz wszystkie
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, które charakteryzuje się szybkimi zmianami technologicznymi i rosnącymi oczekiwaniami klientów.
wiecej